Vezi cu cine şi când şi-au pierdut virginitatea vedetele!

Cu toate că viaţa intimă nu ar trebui să devină un subiect de discutat în presă, unele vedete nu au probleme în a povesti despre începuturile lor în arta amorului. Iată ce au povestit câteva despre pierderea virginităţii.

Taylor Swift şi-a pierdut virginitatea cu actorul american Jake Gyllenhaal, fiind apoi devastată din cauza faptului că nu s-a prezentat la petrecerea ei de 21 de ani. Cântăreaţa îşi dorea să îşi înceapă viaţa sexuală după căsătorie şi, cu toate acestea, nu a rezistat tentaţiei de a i se dărui lui Jake, după doar câteva luni de relaţie, pentru că spera că se va mărita cu el. Lucrurile au luat o întorsătură neplăcută din momentul în care Jake, în vârstă de 33 de ani, a refuzat să meargă la petrecerea ei de 21 de ani, în casa din Nashville.

Senzuala Adriana Lima, celebrul înger Victoria's Secret, nu s-a grăbit deloc să înceapă viaţa sexuală. Ea a aşteptat până la căsătorie, aşa că, la 27 de ani, când s-a măritat cu Marko Jaric, a avut o noapte a nunţii în adevăratul sens al cuvântului.

Katty Perry, pe numele real Katheryn Hudson, a crescut într-o familie penticostală şi a vorbit în numeroase rânduri despre credinţele ei şi educaţia creştină pe care a primit-o. Şi cu toate acestea, cântăreaţa nu s-a sfiit să povestească cum şi-a pierdut virginitatea, la 16 ani,  pe scaunul din faţă al unei maşini Volvo, în timp ce asculta albumul lui Jeff Buckley, "Grace".

Angelina Jolie a declarat că a fost excitată încă de mică şi că primele tentative le-a avut chiar la grădiniţă. Pe vremea aia doar se săruta cu băieţi. Dezvirginarea a venit când viitoarea actriţă avea 14 ani, cu primul ei iubit din liceu. Din poveştile Angelinei, după partida de amor, aceasta a recurs la un gest extrem. A luat un cuţit şi şi-a tăiat partenerul, crezând astfel că se va simţi mai apropiată de el.

Înainte de a începe relaţia cu Justin Bieber, Selena Gomez susţinea sus şi tare că vrea să-şi păstreze virginitatea până în noaptea nunţii. “I-am făcut tatălui meu o promisiune. El m-a folosit ca exemplu pentru alte tinere. Îmi voi ţine promisiunea faţă de familia mea, faţă de mine şi faţă de Dumnezeu”, declara Selena la vremea respectivă. Însă, apropiaţii susţin că Selena Gomez şi Justin Bieber au întreţinut relaţii sexuale.

Adela Popescu şi Dan Bordeianu s-au cunoscut pe platourile de filmare ale serialului de pe Acasă TV, "Numai iubirea2. El avea 30 de ani, ea numai 18, dar s-a îndrăgostit de el şi a considerta că este persoana potrivită cu care să-şi înceapă viaţa sexuală. Coi doi au fost împreună timp de doi ani de zile, într-o relaţie extrem de mediatizată.

Primul bărbat din viaţa Andreei fost actualul ei soţ, Lucian Mitrea. Andreea şi-a început viaţa sexuală la vârsta de 16 ani, când ea era elevă la liceu, în clasa a X-a şi, de atunci, sunt nedespărţiţi.

Cristina Rus avea 17 ani când s-a iubit prima oară cu Călin Pop (Desperado). Vreme de 6 ani, cei doi au format o pereche solidă, toată lumea crezând că cei doi vor ajunge în faţa altarului. Nu a fost să fie...

Originară din Satu Mare, Corina şi-a cunoscut alesul inimii, Nelu Bud, încă din vremea liceului, la vârsta de 16 ani. Solista s-a bucurat din plin de faptul că iubitul ei este mai în vârstă cu zece ani, ea afirmând în repetate rânduri că experienţa lui de viaţă a contat mult în relaţia lor. Cei doi sunt şi acum împreună şi au un băieţel foarte reuşit.

Nicoleta Luciu era un manechin în ascensiune când a fost cucerită de Dinu Maxer, cu care şi-a pierdut virginitatea, la vârsta de 19 ani. Cei doi au fost împreună timp de 8 ani de zile, însă până la urmă gelozia a reuşit să îi departă.

Claudia Pătrăşcanu (Sexxy) şi-a pierdut virginitatea cu Liviu Vârciu (L.A.), când avea 19 ani. După succesul trupei lui, Liviu s-a înconjurat de femei, iar Claudia a dispărut din viaţa lui după o poveste frumoasă.

"Lasă-mă, papa, la mare..." Toată lumea ştie că Andreea Antonescu nu a mai aşteptat încunviinţarea părinţilor şi a fugit de acasă cu iubitul ei de atunci, Iustin, dând naştere unui adevărat scandal mediatic. Prima noapte de dragoste şi-a petrecut-o cu cel pentru care îşi părăsise familia, la vârsta de 17 ani.

Britney Spears

Britney Spears s-a jurat mulţi ani la rând că e virgină şi că relaţia ei cu Justin Timberlake era una pură şi nevinovată. Însă mama artistei, Lynne Spears, susţine altceva. Doamna a ţinut să clarifice lucrurile şi a declarat că fiica ei şi-a pierdut fecioria încă de la 14 ani: “Britney şi-a pierdut virginitatea cu un fotbalist de la echipa liceului”.

Celine Dion are o memorie de elefant când vine vorba despre pierderea virginităţii. Aceasta spune că s-a petrecut pe 30 aprilie 1988, când avea 20 de ani, cu acela care, ulterior, avea să îi devină soţ, René Angélil.

Dustin Hoffman a declarat că a devenit bărbat dintr-o greşeală. S-a întâmplat când actorul avea 15 ani, la o petrecere de Revelion. Aflat singur într-un dormitor, starul s-a "pricopsit" cu o femeie ceva mai matură, care l-a confundat cu fratele lui mai mare.

Daniel Radcliffe spune ca şi-a pierdut virginitatea la vârsta de 16 ani. Interpretul lui Harry Potter a cunoscut pentru prima dată tainele amorului carnal în ziua în care a împlinit 16 ani. A fost cadoul din partea iubitei lui de la vremea respectivă, ceva mai mare decât el.

Sursa:   www.unica.ro

Galerie Foto