Articol[edit | edit source]

Roxana Spoială, fosta componentă a trupei Heaven, a revenit pe scena muzicală după ani buni de absenţă, iar reporterii SPYNEWS au descoperit cel mai mare secret al artistei. Dacă în perioada în care artista obişnuia să pozeze în ţinute provocatoare şi lenjerie intimă, acum Roxana a adoptat un nou look şi preferă să fie vocea de studio, cu ochelari de soare, pentru a fi greu de recunoscut.

Roxana Spoiala

A stat departe de lumina reflectoarelor pentru o lungă perioadă de timp, încercând cu totul alt gen de meserii. Roxana Spoială a decis că este momentul pentru afirmare, însă nu aşa cum ne-a obişnuit în anii precedenţi, în lenjerie intimă şi rochii minuscule. În noua colaborare a artistei, fanii trupei Heaven abia au putut să o recunoască pe tânăra care nu demult a pozat pentru reviste adresate bărbaţilor. Cu ochelari de soare, un nou look şi un alt stil muzical, Roxana Spoială pare că ascunde ceva ce nu ar vrea să fie aflat niciodată.

Pentru Roxana meseria e brăţară de aur

Reporterii SPYNEWS au descoperit marele secret al artistei şi nu o să îţi vină să crezi cu ce se ocupă tânăra în vârstă de 32 de ani când nu este în studioul de înregistrări. Dacă ani la rând a încercat domenii precum telecomunicaţii, administrare şi asistent manager, în iarna anului 2013, tânăra şi-a încercat norocul şi în administrație publică. Roxana şi-a luat inima în dinţi şi a aplicat un CV pentru job-ul de secretară, semn că este o fire independentă. La scurt timp, norocul s-a îndreptat spre frumoasa brunetă şi a reuşit să se angajeze ca secretară în guvern. Roxana le-a demonstrat tuturor că în ciuda celor vehiculate despre ea în anii petrecuţi pe scena muzicală, reuşeşte să ajungă unde îşi propune.

Album Foto[edit | edit source]